Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Meseg 1

Friday, March 20, 2009 | |
Aku nye Memori kad tepon ni 512MB je. So, aku takleh nk simpn byk meseg2 dlam handphone aku ni. Kena lak sony bukannya store dlm memori kad..store dlm sim kad..

Dulu aku mmg byk simpan mesej2 dr Cembam yg bagi aku sgt bermakna..yg akan mengingatkn sesuatu peristiwa. Tp bila dh penuh kapasiti...jenuh aku nk mark satu2 yg nk aku delete. Masalah tol. Sebab fed up pny pasal ari tu, aku delete sume. Tp aku dh tulis satu2 dlm buku nota..hehe.

Dh lama tak dapat meseg2 yg besh utk disimpan. Td dpt satu meseg dr Cembam;


Wah..lepas tunang ni ko semakin caring la..suke sangat. Rasa disayangi...


Hehe..stat ari ni aku cdg nk letak la meseg2 yg Cembam anta n bermakna bagi aku..kiki!! Cam jiwang lak..tp takpe la skali skala kan..

0 comments: