Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

32-28-34??

Tuesday, January 26, 2010 | |
Bum 

Heee~~~ Sexy tak cembam ku??ekekeke..gambar ni diambil tahun 2008 tak silap aku..Antara gambar2 terawal aku amek dengan DSLR pertama aku Dieypu, Nikon D40. Mmg gambar ni saja aku amek kandid punggung Cembam bila dia jalan depan aku..ekekeke. Elok plak dia tengah betul2 kan baju tu..lagi la ada style gambar ni..hehehe

Walaupun berpunggung tipis..tp tetap sexy lah bg aku pose ni..ehehehe!! Owkh, bukan pasal rindu punggung ye aku up gambar ni dlm blog kami ni. Sbnrya skang ni Cembam kata dia dh berisi skit..so time saja2 belek gambar lama kat Flickr aku, gambar ni menarik perhatian aku semula. Ini figure Cembam tahun 2008. Ekekeke..tak tahu la sejauh mana berubah utk 2010 ni kan??? Kot aku jumpa gambar figure 2009 aku UP la nnt..ehehehe

Mmg windu la kat tunang aku ni...tgh wat persiapan secara teratur dan perlahan2. Borang nikah dh disahkan. ujung minggu ni family turun KL, aku amek balik borang tu n pos ekspres lah anta ke Cembam..biar dia lak uruskan borang tu. Harapnya berjalan lancar.

Makin dekat dh hari utk kami disatukan..hmm..semoga happy je la spnjg menempuh bahtera rumah tangga~~

0 comments: