Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Without Borders Contest

Monday, January 18, 2010 | |
Aku terserempak contest ni kat satu blog..TErus terjah. Ye lah, tengah tak buat pape ni..lagi baik aku menghapdet blog smbil join contest apa yg patut..ekekeke. "Without Borders Contest" ni dianjurkan oleh cik Edreina..Kalau nk tau lebih lanjut n nk join..sila la ke blog beliau yeee...



Baiklah Cik edriena..saya masuk kan penyertaan ni utk part 2. Part 1 pnya penyertaan akan menyusul sbb gambar2 takde letak link blog. So sy masuk part 2 dulu ye..


Certia di sebalik gambar

Gambar ni diambil pada 07.08.09 tahun lepas. Lama dh tak jumpa tunang aku yg tembam sorang ni..Beliau telah pn menaikkan berat badan serta ukuran pinggang beliau dengan jayanya sepnjg cuti sekolah beliau dengan menjamah nasi setiap kali masa lapang beliau tidak terisi. Ekekekeke.

Oleh kerana Cuti di Kemaman jatuh pada hari jumaat dan sabtu..maka surely lah aku kena amek cuti jumaat dan berjumpa beliau. Dan satu lagi pobem dia, Jumaat aku wajib lah ke masjid smyg jumaat..Jadi bila nk wat aktiviti mcm masa tu terbatas sbb contoh kalau nk mandi pantai..kena la rushing nk mandi2 smyg jumaat. Tgok wayang ke..sume kena tggu smyg. Jadi sbb tak tau nk buat apa..n ternampak taman permainan kosong hari itu..aku terpikir nk wat pre-wedding sendiri je..ehehe. Lagi pula nk lepak tepi pntai kelihatannya lengang sungguh hari itu.tak pasal2 kena tangkap khalwat plak kang...huhu

Jadi ini adalah salah satu hasilnya. Ekekeke. Nak citer keistimewaan saat n dengan lebih detail takut akan menimbulkan rasa loya tekak yg maha dahsyat plak..ekeke..jadi smpi sini je la citer sebalik gambar ini. Kalau ada tuah di kaki aku yg melayang2 tu...harapnya menang le..ekekeke!!!


2 comments:

Edriena Hazelina said...

alala.. sweetnye la korang..
ye2.. gud luck ye!!

thnx jugak sudi join contest saye.

HEMY said...

hehehe...harapnya kesweetan ini meraih tempat di hati ko utk menang..ahahaha