Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

baju belang dan jeans ketat yg seksi itu kenangan saje

Saturday, March 06, 2010 | |
Bila menyelak2, klik2 setiap halaman-halaman akaun flickr aku, pastinya seribu macam rasa akan menyelubungi benak minda dan jiwa. Setiap satu gambar punya kenangan tersendiri. Biar pahit atau duka. Tetapi aku rasa setiap gambar yg diambil adalah kenangan indah yg dicatat kala itu. (fuhh..ayatttsss)

Aku amek gambar Cembam dan baju belang2 ni. Sebenarnya baju ni aku beli..tapi bila aku pakai macam kecik sangat plak. tu yg aku bagi kat Cembam je pakai. Elok plak dia pakai kan. So, dalam gambar ni dia pakai masa nak ke kenduri kawan dia di Arau, Perlis dulu. Aku pn tak ingat tahun lepas ke tahun 2008.

Jeans yg Cembam pakai tu plak jenis fit n satu2nya jeans Cembam yg bercawat pendek. Well, takde la nak nampk pn camne kan..tp mmg ikut kaki la. Seksiiii~~~ Tapi Cembam tak pakai dh jeans tu sejak jadi cikgu. Dia kata nk jadi role model...cayalahhhh~~~



Ni masa berhenti kat hentian rehat Bukit Merah tak silap and giliran dia bawak keta. Huhu..



Ini adalah pose memek muka yg paling aku tak minat tp Cembam sll buat. Aku sll ejek dia dengan buat balik gaya muka ni..sememeh wehhh~~~


Haaa..ni rasanya first time jumpe family aku. Masa ni balik dari Arau dan menghadiri kenduri kawan aku. Gambar ni diambik masa kami nk balik petang tu. Tapi singgah sungai besar dulu layan kedai kain. Balik dari Sabak tu pn ada kenangan yg sangat best~~~~

Heee...sekeping gambar seribu cerita..betul kata orang

0 comments: