Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Eh, lagi 13 hari jeeee~~~

Monday, March 01, 2010 | |

Hanya lagi beberapa minggu aku akan berkahwin dengan gadis ini...ehehehe..Gadis ini aku jumpa dan mula2 kenal masa kami ke kem penguasaan bahasa inggeris utk HSBC recruitment yg dijayakan oleh Internexia college di Dusun Eco Resort. Masa tu mmg lah aku bujang dan single lagi available. Jaid aweks2 yg join program ni aku usha sorang2..ada yg cun sorang tu tapi dh kawin..ahahaha. Dan gadis ini slah sorang yg aku usha dan berkata dlm hati "boleh tahan gak". Ehehehe.

Tak berkenalan pn dengan beliau sebab tak sama group. Tapi ntah macam mana kat dalam bas waktu nk pulang ke KL, aku dok sorang. Beliau plak tengah mencari2 seat. Dan kawan aku si Nisa terus cakap kat dia. "Najwa, you can seat there. He wanted to know you". Damn..aku tak cakap pape pn kat dia..tp mcm tau plak nk kenal2..ahahahaha~~~. So dia pn dok la tepi aku..Aku ckap skit2 ngn dia and terus tidor. Tuh le saat pertama kenal ngan Cembam. Ekekekeke

Then fasa dua training leh plak satu group ngn dia...mudah la nak kenal2. Tp aku nye sifat semulajadi yg pemalu dan susah nk hu ha hu ha ngan someone yg aku minat mmg menyukarkan gak la. Kami jadi senang berkawan bila aku stat dapat no tepon dia. Aku stat meseg n dia balas n the thing moved just like that. Kami kuar as friend..tgok wayang, lepak2. Masing2 dlm hati tau dah tertaut...tp masing2 just biar je keadaan dan masa menentukan. Heeee~~~~

Dan akhirnya aku nyatakan hajat utk jadikan persahabatan kami pada percintaan. Alang2 masa tu nk masuk 07.07.06, so aku mintak dia bagi keputusan sebelum tarikh tu le. Senang n best skit nk sambut ulangtahun konon. So, cinta tu alhamdulillah akan sampai ke jinjang pelamin tak lama lagi...semoga semuanya berjalan lancar le hendaknya.


Browse and Choose

Gambar yg diambik masa kat butik tempoh hari. Aku tgh tolong Cembam pilih pelamin. Dia pilih lama..mahal lak tu..ahahahaha

Rasa takut pn ada bila tarikh dh semakin menghampiri ni. Tp apa pun, aku dh set kepala agar semuanya akan indah belaka..bhasya!!!!

3 comments:

ielamorry.om said...

awww. so sweet~ selamat melangkah ke alam rumahtangga~ ;D tahniah!

Oppa Qi said...

thanks.....

Bro Framestone said...

masa makin dekat dah nie....

BroFramestone Blog