Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Genap 10 bulan

Friday, January 14, 2011 | |
IMG_2358


Lama tak menulis di sini. Last sekali Ogos? Pergh..lama gak tu. Bila aku bukak blog ni malam ni, aku perasan yang hari ni adalah genap 10 bulan kami berkahwin. Hehehehe. Cepat juga masa berlalu. Yelah, adik aku pun dah ada anak, anak buah pertama aku. Kami ni belum lagi. Maklumla duduk berjauhan.

Aku dan wife sudah duduk bwah satu bumbung sekarang, dah hidup bersama seperti sepasang suami isteri yang normal. Wife aku dapat pindah dan mengajar utk sesi 2011 di Bangi. Alhamdulillah. Dapat gak tukar. Tak lama sangat nak tunggu pula tu. Berkat doa dan memang rezeki Allah tentukan.

Sekarang bila balik je, ada makanan. Hehehe. Walaupun wife aku masa kapel dok ngaku tak reti sangat masak, tapi not bad gak. Kenyang aku tiap malam. WIfe aku juga leh kompromi dengan rutin sukan aku tiap minggu. 2-3 malam juga aku balik 10 malam macam tu sebab lepas abes kerja terus main tenis dengan rakan-rakan sekerja.

Alhamdulillah wife aku memahami kehendak aku. Yelah, bersukan tu cara aku balance kat hidup aku. Hilangkan rasa stress dan resipi aku stress-free untuk 4 tahun berkerja dan 'stabil' selama ni. Wife pun ada kata, kalau balik muka monyok pun tak best. Hehehehe

Hmmm..aku akan cuba rajin-rajin udate blog ni walaupun reader tak ramai. Hehehehe!!!

0 comments: