Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

expenses

Thursday, April 30, 2009 | |

Hmm...Dah ada moto baru ni, kena la bayar RM203 sebulan plak. Jadi expense dh bertambah 200 sebulan. Bermakna nk simpan 1K sebulan dh terbantut 200 plak. Bulan ni lak ada utang kredit kad 200..hmm..hutang raket RM50..hmm. Then mak cabut gigi 100. Haa..kalau ditolak sume..tggl baper.


Alang2 ckit je dpt menyimpan ni..aku teruskan niat nk melawat Cembam minggu depan time cuti 3 hari sempena Wesak. So far mmg ON. Cembam pn cuti ari ahad tu..Ok lah sangat dh. Tapi sbb cuti 3 hari, cembam nak balik kmpung. Kira bukan lepak kemaman mcm first plan lah.

Nnt nk jln2 pn kena bawak adik dia lah. Nk berdua kat tmpt org aku kekok la plak. Bukan la mksud selama ni wat jahat berdua..takde wat pa pun..tp bila kat tmpt sendiri...kmpung lak tu..takut ada yg pandang serong. SO, prevention is better than cure la kan.
Aku lak tadi beli beg dr forumer. Aku mmg takde beg kamera yg proper..aku sumbat je dlm beg laptop aku yg serbaguna habess ni..takut lak rosak nnt. So aku deal la semurah mungkin ngan forumer. Td dpt la beg rega 400 dengan rega 250...so amek la. Bila bgtu Cembam dia kata jgn merungut2 takde duit sudah...huhu


Dia tak tau lagi aku beli perfume utk dia...eehehhe...

4 comments:

cik selamah kundang said...

wah..sweet gila..kalolah laki aku wat camtuh...ari2 aku masak best..tp pas kawen ar baru ley tuntut..btw,camner nk follow blog kau ah?apesal cam xjumpa button follow pun

~Cinta Cukulet~ said...

hehe...suprise tuh..romantik giler :D

HEMY said...

mooney..ni blog optional..kalau ko follow ni mau ko boring nk mampus baca pasal kami je...blog main aku hasnulefendi.blogspot.com..kat atas menu tu pn ada 'main blog'

Cinta cukulet...romantik ah??malunya I

chik star said...

salam...
:)