Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ganu??tak dapek

Monday, May 11, 2009 | |
Tak jadi pergi Ganu...huuu..sedey banget sehhh!!! Tapi nk buat camne..salah aku gak..tp salah aku tu diakibatkan oleh salah pengurusan bas gak...argghhh!! Malas nk citer byk2 sbb dh citer detail kat main blog aku. Nak sedapkan ati, 'mungkin ada hikmahnya aku tak dapat pi'.

Cincin Cembam yg aku betulkan...tak dapat nk bagi. Perfume yg aku belikan pn tak dapat nk bagi. Mintak cembam dtg KL cuti skola ujung bulan 5 ni. Tgok la camne..

5 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

takde rezeki..tak pe..ada hikmah disebaliknya..lain masa ada lagi huhu

HEMY said...

betui tu...hehehehe...tp nk wat camne kan..benda dah jadi

kueh bakar said...

ala next week leh pi...

HEMY said...

next week cuti apa dude??haha

Kikuri-hime said...

Takpela... Rezeki ada pergi, takde rezeki redha aje. Ada hikmah tu...