Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

one day passed without any message

Thursday, July 16, 2009 | |
Smlm berlalu sudah..mmg takde meseg pn dr Cembam. Masing2 mempertahankan ego. Masing2 tknak meseg. Aku bukan lah tknak meseg..tp aku cm fedup..skit je la fedup tp sebenarnya lebih pada nk mengajar how she should behave or react on certain issue.

Mcm yg kali ni dh nyata2...dia melatah atas sebab yg salah. Sendiri bg soalan..pastu jawapan yg diterima tk dpt nk diproses dan direlate ngan baik. Came to a totally wrong conclusion. Nak marah2..padahal salah inteptret jawapan. Aku tknak la tiap kali cmni..akugi pujuk terangkan..She should learn..kena blajar fikir dulu betul2 sblum main sembur.

Aku pn tak tau la smpi berapa lama fasa tak bermeseg ni akan berlarutan. N aku pn tak tau samada aku akan start meseg dulu. Aku terasa cm nk biar je. Hari tu dia siap ckp bad mood. Dh tau bad mood tarik la napas dalam2 n baca meseg elok2. Ni main tiaw tak tentu pasal. Ni benda besa n normal utk kebanyakan org. Aku tak memburukkan pn tunang aku..tp nk dia blajar =]. Cmne nk handle emosi, bad mood apa sume tu.

Jgn tetiba nnt aku mengalah, aku call dia mintak putus ke apa..lg le nampak ntah apa2..we'll see..Hmm.. Cembam cembam..hope you are doing fine...

0 comments: