Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mesej dari Cembam 2

Friday, July 24, 2009 | |
"Kawan ko yg mn ek...ko suke la yg ramah2 ek..yela aku x ramah kn"

Hee..Cembam meseg malam tadi. Aku pergi majlis doa selamat pembukaan Cafe Island Red Cafe dua kawn aku sebagai Join Venture dgn owner kedai tu. Bertungkus lumus diorg berdua 2-3 bulan ni utk setup kedai tu. Akhirnya kedai tu akn dibuka sabtu ni kat Percint 15 Putrajaya.

Masa aku makan2, GF Am pn smpi dengan baju kebaya dia. Am mmg sibuk habis la layan org2 kuat IRC and tetamu2 yg lain. So Am suh GF dia, Diana dok semeja ngn kitorg. Aku ni jenis yg cuba comfortkan org ngan ajak sembg2 skit. And it turned up Diana ni pn ramah juga. Sembang2 la jugak ngan kitorg pasal dia gi kedah apa sume.

SO sbnrya senangn kalau awek or wife kita jenis pndi bawak diri..ramah skit2 ngan sapa2 je. Jadi Am tu pn tkyah la nk risaukan awek dia boring ke apa ke. Aku sll meseg keramahan awek2 org lain ni kat CEmbam sbgi cara aku nk smpikan yg dia patut camtu. Memang la CEmbam pendiam n aku suka dia cmtu..Tp skang dia byk gak bercakap ngan aku..mknanya dia buleh la bersembg. Just sesuaikan diri tu kot yg sukar skit.

Harapnya bila dh jadi cikgu ni dia lg pandai bergaul la. Jadi kalau bawak mana2 event bercampur ngan isteri kawan2, tunang kawan2, GF kawan2 tu dia leh bawak diri. Aku pn tak risau dia keburingan ke apa..NAk dia enjoy skali dengan apa shja event aku gi. Kan ke best???

So cara aku, aku meseg la yg aku tgh makan..temankan GF kawan ni..Tp dia ok..peramah dgn harapan dia leh catch up la cara aku didik dia..=]. Harapnya catchup la.

2 comments:

kueh bakar said...

susah nak komen kat blog ko ni..macam setting lari jerk kat comment ni...

pasangan musti laa berbeza baru thrill dan adventuresss...ko bising bior ler dia diam..

kalo dua-dua diam sunyi sepi
kalo dua-dua bising haru biru

HEMY said...

susah camne ek..ni aku post komen cm ok plak