Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Call setahun 4-5 kali je

Saturday, July 25, 2009 | |
Huuu..tak tau nk surf apa lagi..aku gatal tangan je ni haa nak menaip. Ekekeke..

Aku pergi birhday party and anniversary kawan aku Marlena and Zuhri siang tadi smpi ke petang. Tak main takraw aku. Tp dia mintak aku amek gambar sekitar majlis n telatah anak dia. Tp anak dia pemalu depan lense..payah la nk dpt shot menarik..hatta nk dapat shot dia senyum pn seksa gak.

Tp citer kat main blog aku la pasal ni. Aku sembang ngan kawan baru aku si Sher n Azwin masa kat majlis tadi. Ada citer pasal bertunang. Diorg berdua baru nk bertunang n si Sher pn jemput aku minggu depan pertunangan dia. Hmm..so sbb aku dh tunang dia tnya la. Hehehe..of course diorg terjkejut sbb aku amek masa seminggu je decide nk tunang kan..preparation yg tak seberapa.

N of course lg terkejut bila aku ckp aku call Cembam setahun 4-5 kali je. Diorg kata kalau diorg, lama dh clash..ahahaha. Nk wat camne..aku beruntung la kira. Cembam tak perlukan itu sume utk tau aku care kat dia. Lgpun kami tak byk benda dh nk disembangkan. Kami dh kenal hati budi masa Cembam dok KL dulu. Sll gak jumpa..so tkde pa nk digayutkan kat tepon.

I am so lucky to have U Cembam as my partner..ehehehe..tak pening kepala aku..peace!!!

0 comments: