Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Dipermudahkan~~

Friday, December 18, 2009 | |
Malam Cembam balik dari Penang dengan kuarga dia, unfortunately keta serena yg byk berjasa tu kondem..terus mati..rupa2nya lupa cek air..kering kontang. Dh biar kan cool balik n isi air...tp takleh start gak. Masa tu aku baru je balik dr kenduri Farqhad amek gambar kat S.Alam. Cembam call mintak amek dia n adik2 sbab mmg keta tu nk kena tow. Tgh tggu keta pakcik tp rasanya tak muat sume kuarga dia.

So aku mandi2 terus pecut ke Tol Hospital Sg Buloh. Smpi2 sume dh macam pelarian berbaju kurung. Salam2 ayah Cembam, maka Cembam, mak dia, Haikal n Ateh ikut keta aku. So terus lalu MRR2 utk hantar diorg ke Bangi. Dlm kul 12 gak smpi ke Bangi.

Malam esoknya Ayah cembam ajak makan malam sama n Cembam nk pinjam keta..so aku pn pi la..layan sate kajang ngan family Cembam. Then Cembam, Ateh n Haikal ikut aku anta balik aku ke rumah n amek keta. Diorg lepak KL smpi la keta ayah Cembam siap rabu petang. Diorg anta keta ke umah n terus balik ganu lalu LDP. Huhu..

Itu la pertemuan pendek lepak2 ngan kuarga Cembam. Kisah pergi ganu itu ari tak apdet2 lagi..lenkali la..hehehe.

Skang barang2 hantaran dh setel. Tinggal nk setelkan borang2 yg diperlukan. Masuk bulan satu aku stat setelkan la satu2..ehehehe. Cembam sangat considerate..sayang nye ikhlas. Sanggup Cembam tak mintak duit hantaran dia...suh aku pakai utk kenduri. Tp aku janji akan bagi gak walaupn lambat n lepas kawin. Lepas dia komfem dengan keputusan dia..aku pn senang ati..tkyah susah2 pinjam duit bank yg kena interest plak..huhu..Amiiinnn..untung dapat Cembam.

3 comments:

zella y said...

wah,nk kawen erk??
tahniah...

salam perkenalan dan slm maal hijrah.... =)

Dak Wan® said...

Payah Serena tu, bese sebab head gasket terbakar.. lagi parah kalau makan piston bagai. Kalau ada modal lebih, teman suggest tuko enjin jewr.

HEMY said...

Zella : insyaAllah...terima kasih

Dak wan : arif ko pasai enjin ek dak wan