Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Persiapan - mencari baju pengantin

Wednesday, December 23, 2009 | |
Cembam & Ekal in front of Crystal mosque

Cembam ngan adik bongsu beliau..Ekal depan masjid kristal..

Skang ni tgh sibuk mencari butik yg menyediakan baju2 pengantin yg menarik hati kami. Cembam dok carik dari hati utk mekap pakej skali mana yg best. Yg penting mekap tu tahan lama smpi ke petang so tkyah nk tacap lagi kalau2 leh ada masa utk outdoor fotografi. Tp rasanya cm kena ada gak kalau nk smyg zuhur nnt camne??

Mmg dh besa aku gi kenduri kawin..so far satu majlis je yg aku nmpk pengantin dia smyg zuhur. Yg lain aku rasa anggap darurat kot..hmm..harapnya mmg leh kategorikan sbg darurat la.

Tema warna so far belah Cembam amek turqoise..and belah aku ungu..adik aku dn suami dia akan mengenakn ungu cerah sebab hubby dia gelap skit..n kami akan amek ungu gelap..alhamdulillah..kulit kami ni cerah juga la..so boleh la kenakan warna gelap

Adik pn tgh berkira2 bjet...sama cm aku. Mana yg boleh di jimat..kita kasi jimat..Harapnya berjalan lancar la..

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

pergi ganu tak ajak aku.blah la wei...hehe

HEMY said...

ko mcm ada kat ganu penyu..ahahaha