Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

080809 - The Memories

Monday, August 31, 2009 | |
Hari sabtu, 8 haribulan - mlm sebelum tu aku bermalam di Muara resort Pantai Balok Kuantan. Citer yg aku terasa lain mcm masa dapat bilik ujung tu. Aku dpt tukar bilik. N aku dpt tido ngan lena. Pagi tu Cembam smpi resort tu, so kami gunakan la voucer utk 2 org sarapan kat resort tu. Makan nasi goreng. sementara tggu Cembam aku ada amek gambar aku sorg2..saja berlatih.





Kira ala2 model FHM la ye dak...ekeke..then aku bertolak ke Kemaman. Cembam ada kelas pagi tu. Kami terus ke umah cembam. Cembam gi kelas, aku tido kat umah dia. Bila dia balik n habis kelas kami kuar makan tengahari. Tak tau nk kemana, terus try jenguk zoo kuantan. Cembam kata tak best..tp drpd tk buat pape kan..lgpun tiket tgh promosi 5 hinggit je. Aku sempat bli rambutan n bawak msuk.





Jalan2 dlm tu mmg cari port utk bergambar pre-wedding kunun2 tu..tp mmg redup n gelap. Nk amek gambar binatang pn payah. Last2 jupe jmbtn gantung...kosong je..so aku decide amek gambar kami kat situ lah..ehehehehe







Cembam kelihatannya dh mula biasa bila aku tujukan lense pada dia..senyuman dia pn semakin rileks dan santai..Hehehe..ada la org lain lalu lalang..tp bila tgok tripod aku setup tu..takde la diorg syak lain2..aku kelihatan profesional masa tu...















Apa pun..aku masih perlu berlatih utk memberi snyuman yg manis time kawin nnt...huhuhu...kena berlatih senyum yg tak menampakkan sangat kesimpangsiuran gigi2 aku...huhuhu..

7 comments:

adie said...

eh! blog ni dah lama ek? apsal aku tak tau pun.hmmm...

btw,mamat atas kusi tu mmg poyo aaa..hehe

adie said...

just nak bagitau,box komen ko ade masalah skit aa.susah aku nak komen.ko tukar jadik popup la senag skit.

HEMY said...

heheh..lama gak la ..tp tak dimarket kan..

ok penyu..aku dh tukar jadi pop up..mekasih sbb masih sudi kumen wpun bermsalah

wawa said...

bukn zoo kuantan laaa..zoo kemaman daa..sukeeee tgk gmbr2 tu..cung..hehehehe

momentinlife said...

opss!! gamba last tu....

ermmm ade something ah.. huhu

HEMY said...

wawa : ekekeke...salah taip..mmg la cung..aku amek kei..eheheehehhee

Moment : something cm hntu or something perasaan??

kueh bakar said...

ha ah...cembam ko dah pandai beraksi di depan kamera...

ko pun boleh beb!!!