Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Contest Gaya Mandi Paling Comel!

Monday, May 24, 2010 | |
Terserempak ngan kontes gaya mandi paling comel yang dianjurkan oleh mama balqis nih. Hehehe. Teringat plak kat arkib gambar tu ada gambar Hasanah mandi..Haaa..so, kita try cuba luck le kan. Kalau nak tau lebih lanjut pasal kontes ni, korang try la klik gambar poster kontes ni atau yg kat sidebar tu..try je. Haa..cuba cek kot ada gambar anak korang yang menarik time mandi.

Giveaway mamabalqis


Ok, Mama Balqis kata satu gambar. Tapi dia juge bagi syarat mintak cerita skit pasal kisah mandi yang diambil gambarnya tu. So, alang-alang nak citer..aku letak je la 3 keping gambar ye Mama Balqis. Nak citer punye pasal.

Naughty Hasanah

Mula tu aku dokong Hasanah dan kasi dia sentuh ujan yang menitis dari bumbung tu. Baru lepas ujan masa tu. So dh layan tu aku pun masuk layan laptop. Sekali si Hasanah ni ilang plak. Aku cek kat luar, upanya dia senyap-senyap sambung main titis air tu kat luar. Gambar kat atas ni reaksi dia bila dah kantoi. Ngan muncung dia tu.

Hasanah getting bathed

Pastu mak aku nampak terus kata"ya allah~~~". Aku nak mandikan terus, tapi nak amek gambar punya pasal, aku mintak mak aku mandikan lah..ehehehehe. Pose dia ni macam nak kata "No picture please". Hehehe

Hasanah playing water

Then dah siap mandi, kena la basuh kaki nak masuk umah..so kalau Mama Balqis strict kena satu gambar, saya pertaruhkan gambar kedua tu. Okeh, follow dua2 blog pun sudah. Harapnya ada luck la. Hehehehe!!!! Eh, pada Mama balqis dan Faizzal, ntah kenapa saya punya gambar kat follower tu jadi yg macam secretly follow. Elaineemelda tau. Kot anda berdua tak nampak sy follow.

Nama penuh : Nur Hasanah
Tarikh lahir : 16 Jun 2007

5 comments:

ummi sofiyyah said...

hihi..kelaka la... salam kenal
n good luck...!!!

Efendi said...

salam kenal juge..mekasih sudi kunjung

Mama Balqis BluePinkBaby said...

salam,

TQ join contest ni...cute sgt!...sy suka gambar yg pertama.tp dah tuan punya calon gambar kedua sy ikut jer. terpulang pada juri nanti. godd luck yer

Efendi said...

tp sy ikut empunya contest...kalau rasa yg pertama..tak kisah pun..hehe

Mama Balqis BluePinkBaby said...

salam, Nur Hasanah menang hadiah saguhati utk contest ni. sila emelkan alamat dan no tel ke
faizzal127583@gmail.com