Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My first celebrated birthday with my family

Thursday, April 08, 2010 | |

Late update. Habis kenduri belah Terengganu, kami dh lama plan nk balik hari Rabu 17hb. Kiranya stay 3 hari juge la kat umah in-law lepas kenduri tu. Siapkan and bersihkan apa yg patut sume. Mak and ayah mertua pun dh bagi kebenaran untuk balik awal skit instead of gerak sekali ke Sabak Bernam. Aku nk tolong2 kat umah. Sebab anak laki aku sorang je. Adik laki aku takde.

Kebetulan mmg esoknya plak 18hb birthday aku. So tolak 17hb petang tu tido S.Alam umah adik aku. 18hb tu dalam kul 12 tengahari kami ke LCCT ambek Osman yg baru smpi dari Brisbane. Dia datang utk kenduri kami dan bawa kak wa balik Ausie. Aku sempat gak la ikat bumper depan keta wife aku. Langgar tayar pecah lori yg melintang tgh2 jalan. Mana nampak, gelap..aku kat lane paling laju. Cebisan tayar tu plak meluru arah aku. Hmmphh..langgar je la. Tp sebab bumper SE rendah..pecah.

Sampai umah kuarga sambut. Tengok pelamin dh siap. Masa ni lgsug lupa yg sebenarnya pelamin tu aku mintak silver atau grey je latar blkg, so warna baju akan timbul. Tapi lupa langsung. Mahgrib camtu abah balik dari pekan ngan adik. Upanya abah belikan kek harijadi aku. Adik2 and akak aku jeles je.


"Tak pernah-pernah abah beli kek tau", kata adik
"Well..anak kesayangan", aku jawab kasi panas lagi..ahahahhaa.

So malam tu sempat la wat upacara potong kek. Tapi buat gitu2 je sebab sibuk ngan persiapan kenduri. Ada sepupu2 kecik tu..haa..perabih la kek tu. Aku dh tak minat dah nak makan sejak tahun lepas projek asal roll-out je dapat kek..muak dah..secret recipe ke apa..tetap muak dah.

Birthday 4


So ni antara gambar2 yg adik aku amek. Ada yg out of focus. ada yg gelap..noise terus aku boost terang. Tp takpe la..moment yg dicapture tu tetap indah. ehehehe.Sori ye Cembam, kena letak stoking tangan pelesu. Laling mau izinkan letak kat tenet, takut tak cukup pahala nak cover. Ekekekeke


Mekasih ye abah, belikan kek utk anak mu yg kacak comel dan baru kawin ni. Hehehehe...

Cembam kena buli suh kiss aku..ekekekeke. Oh ye. Rasanya ini kali pertama aku nye birthday di sambut dengan famili..hehehehe. Mmg memorable.

5 comments:

zonaku said...

kekekkekekekee.... kasik muka suci murni jer amik pic kene cium!

zonaku said...
This comment has been removed by the author.
Miss Nurul said...

hepi belated besday :D

HEMY said...

kih kih..mmg suci pun

thanks miss nurul

Mohd Shahrul Hafizi said...

Jeles aku ko kena suap. Hahaha.