Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My hump..my hump my hump my hump..check it out

Friday, April 23, 2010 | |
Kami sedang berbaring-baring atas katil lepas bangun pagi dan semayang subuh jemaah bersama. Tiba-tiba bercakap pasal bontot.


Cembam : eh, wah...pejal tu bontottttt

Aku : of courseeeee. lagi seksi dari bontot kau

Cembam : compare-compare. sambil wife ku pun ikut meniarap

Cembam : alaaaa...bontot orang tak naik pun. bontot dia naik tuuu

Aku : Hehehe..dah cakap kan bontot aku lagi seksi dari bontot kau..ahahahaha

Leisure talk among married couple. Hehehe. We was staying overnight at the chalet around Ateh's office after my wife's car was hit at the back by an unknown car which just sped away leaving them by the road. My wife and her sister couldn't even get the number nor what type of car that hit them.

Pity. Read more here.

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

damn! tu gambar bini ko ke? hik3..

HEMY said...

ehehehe...tknak la ngaku kan..kang orang kata aku riak...ahahahaha

Anonymous said...

selamat pngntin tak berapa nk baru bro walau lmbt ckit wish tkpe kan ok tu je ckp tkde titik

senaman lepas solat?mcm best je
hahah

ElyaElmo said...

aiyokkk!!amboiii

Bro Framestone said...

oh tidak.. yg pasti bukan isteri mu...

if itu isteri mu.. mnenye bontot mu lagi menarik dari itu he..23x

BroFramestone Blog

HEMY said...

thanks jane..alaaaa elmo..mengamboi aku plakkkk

broframestone, kalau ku kata itu punggung wife ku camne???ekeekeke

Mohd Shahrul Hafizi said...

Hahaha. Siot je ko Hemy.